بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


پیراهن شماره 36 برای مهاجم جدید استقلال
 
ایمان موسوی درباره آبی پوش شدن خود عنوان کرد:خدا را شکر با استقلال به توافق رسیدم و امروز هم قراردادم را ثبت کردم.یکی از آرزوهای پدرم بود که من روزی استقلالی شوم و به عشق پدرم به استقلال آمدم. 
وی افزود:از آن دسته بازیکنانی نیستم که تا می آیند به استقلال بگویم من از اول استقلالی بودم. نه پرسپولیسی بودم نه استقلالی اما رنگ آبی را همیشه دوست داشتم حتی اتومبیییلم نیز آبی است. 
موسوی درباره اینکه آبی پوش شدن او با بازگشت فرهاد مجیدی همراه شده است و همه می دانند او به مجیدی علاقه زیادی دارد گفت:فرهاد عشق همیشگی من بوده است. او یکی از افتخارات فوتبال ایران به شمار می آید و من نیز خوشحالم که در کنار آقا فرهاد و برهانی تجربه زیادی به دست خواهم آورد. در هیأت فوتبال منتظرآقا فرهاد شدم اما باید وسایلم را برای همراهی تیم جمع می کردم، نتوانستم او را ببینم.
وی در خاتمه افزود:اگر فکر می کردم امیر خان یک درصد به من اعتقاد ندارند به استقلال نمی آمدم اما مطمئنم او به من اعتقاد دارد و می توانم روزهای خوبی را در استقلال سپری کنم هر چند که کوچک تمام فوروارد های استقلال هم هستم
نام ایمان موسوی که صبح چهارشنبه قرارداد خود را با آبی پوشان به ثبت رسانده است در فهرست 18 نفره تیم برای بازی با گهر قرار گرفت تا او نیز همراه استقلالی ها به اراک بود. گفته می شود مسئولان استقلال پیراهن شماره 36 را برای ایمان موسوی در نظر گرفته اند


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 9 / 1391برچسب:نقل و انتقالات نیم فصل,ایمان موسوی,باشگاه استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com